środa, 10 października 2012

love isn't complicated, people are.

No cześć :D Wiem, miałam pisać co kilka dni ale jakoś tak nudzi mi się i jednak piszę już dziś :) Co do dzisiejszego dnia to nic ciekawego w sumie się nie wydarzyło, oprócz tego że dostałam jedynkę z angielskiego za sprawdzian, miło -.- Jeden tydzień nie obecności w szkole, a tyle zaległości, masakra! Haha, wczoraj na geografii babka podeszła do mojej ławki i zabrała mój zeszyt a z tyłu były różne nieocenzurowane słowa :D No i oczywiście uwaga murowana, ale nie ważne, jutro idę na jakiś nie obowiązkowy apel i dostanę pochwałę, więc spoko! Przez ostatni czas jakoś wszystko mnie wkurza nie wiem czemu, nawet nie mogę normalnie porozmawiać z mamą bo od razu wychodzi z tego kłótnia... Wy też tak macie, czy tylko ja jestem jakaś inna? :P Kurde, ta pogoda mnie dobija, coraz bardziej zimno, a ja nie mam prawie w ogóle ciepłych swetrów... będę musiała się wybrać na jakieś zakupy, bo niedługo zamarznę chyba :( No, ale nie ważne, myślę nad tym żeby zrobić sobie gdzieś kolczyka tylko nie mam pojęcia gdzie. Chciałabym bardzo w języku, ale wiem że rodzice i tak mi nie pozwolą... I trochę się boję, bo to pewnie boli ;) Myślę nad tym żeby zmienić sobie szablon na jakiś z nazwą mojego bloga ale nie umiem robić takich rzeczy :( Może ktoś z Was byłby taki miły i coś spróbował dla mnie zrobić? Byłabym mega wdzięczna :3 Jutro mam test z historii i muszę napisać kartkówkę z matematyki, bosko <3 Czy wy też uważacie że matma to największe zło na świecie?! Bo ja tak, wraz z moją matematyczką... Po prostu czyste zło :D Ok, nie przynudzam, wczoraj sobie kupiłam botki na jesień, co o nich myślicie ?
Moim zdaniem są spoko, były jeszcze jaśniejsze ale ostatecznie wzięłam te :D
I jeszcze na koniec kilka zdjęć znalezionych w necie :)


 Podobne do tych moich :D
Kocham, kocham, kocham króliczki <3 Mam zamiar sobie niedługo kupić :)

Lecę, buzi :*

7 komentarzy:

  1. Świetne buty , świetne paznokcie , świetne leginsy i świetna piosenka <3
    nie martw sie , ja też sie kłóce z mamą ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, no nieźle się wkopałaś z tą gegrą! haha :D
    Weeź, wyjdź mi z tymi leginsami ok? Wszędzie takich szukam! ;c
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Supeer buty :D
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są przecudne, uwielbiam takie botki i sama już odkładam na nie pieniądze :D
    Obserwujemy? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bym chciała kolczyka w wardze ale znając moją mame też pewnie się nie zgodzi -.-
    A, i również ostatnio nie moge dogadać się z mamą...Ciągle jakieś kłótnie...; /
    U mnie bardzo zimno a w mojej szafie dalej dominują letnie bluzki :D hahahahahah :D ups..
    Co do butów to są świetne. Też muszę sb kupić botki. Marze o takich na koturnie ale jestem bardzo wysoka wiec moge się z nimi pożegnać ;(

    Genialny blog ;)
    Oczywiście obserwuje i będę często wpadać :)
    PS. Dzięki, że odwiedziłaś mój ; *

    OdpowiedzUsuń