poniedziałek, 15 października 2012

blacklist

Hej kochani :) Piszę dopiero dziś, bo w sumie nic ciekawego nie wydarzyło się przez weekend, pogoda jest tak do bani że nawet nie mam ochoty nigdzie wychodzić... Ruszyłam tylko wczoraj tyłek i poszłam do koleżanki, oglądałyśmy "Droga bez powrotu 4"... Haha, nie polecam tego filmu, dla mnie to nie był horror tylko obrzydliwa komedia, ale przynajmniej się trochę pośmiałyśmy :D Masakra, dopiero październik a ja już mam dość tej szkoły, sprawdzianów, kartkówek i ogólnie wszystkiego co z nią związane, a wstawanie rano to już jakiś koszmar -.- A najgorsze jest to, że weekend tak strasznie szybko mija... Dzisiaj w szkole nic ciekawego nie było w sumie, na wf grałyśmy w nogę i mądra ja przyjmowałam na klatę, hahaha :D Co do zdjęć to nie udało mi się żadnych zrobić, obiecuję że w ten weekend jakieś dodam :* Do napisania :)
<3

9 komentarzy:

  1. Ja też tak czasem mama że bardziej się śmieje na horrorze niż boję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na co przyjmowałaś ? XD
    możesz w ustawieniach bloga wyłączyć kody obrazkowe przy komentarzach bo to demotywuje :<

    OdpowiedzUsuń
  3. haha pani bramkarz! :D niedawno zobczyłam tą dziewczynę w internecie i bardzo polubiłam jej covery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też już szkoła wykańcza;/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest śliczna pogoda! :>
    Ja też duzo razy przemieniłam horror w komedie z kolezanką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do konkursu^_^
    Więcej informacji na: http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. siemanko .. fajny blog .. zapraszam do mnie ^^ olcha102.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrzydliwa komedia, ciekawee :) , zapraszam do mnie http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga bez powrotu 4... fajny film
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń