wtorek, 9 października 2012

Hi dear, tonight I'd like to thank You for my memories :)

Cześć :) Mój pierwszy post i w sumie nie wiem od czego mam zacząć... Najlepiej na początku się przedstawię, więc na imię mam Marta, ale tutaj będę podpisywać się Emily, nie lubię swojego imienia... Mam 15 lat i chodzę do 3 gimnazjum. Założyłam tego bloga w sumie dla siebie, nie dla innych, bo wiem że takich blogów jest miliony i to nie jest nic nowego ani w sumie ciekawego dla innych :) Będzie to blog w formie pamiętnika internetowego, i mam nadzieję że uda mi się tu coś napisać parę razy w tygodniu. W sumie to miałam założyć tego bloga już kilka dni temu ale jak widać trochę się przeciągnęło aż do dziś. Nie lubię pisać o sobie, więc jeśli będziecie mieli jakieś pytania to śmiało piszcie, na pewno odpowiem albo chociaż postaram się ;) Co do nazwy bloga... "muted angels", czyli milczące anioły. Wzięłam tą nazwę z piosenki Birdy "People help the people", ponieważ wszystkie inne które przychodziły mi do głowy były zajęte i ciężko było wymyślić coś ciekawego i nie banalnego :) To może na razie na tyle o moim blogu, nie będę dłużej przynudzać ;) Szczerze mówiąc cieszę się że jest już nowy tydzień, że tamten się skończył, bo chyba były to najgorsze kilka dni w moim życiu... Pierwszy raz wylądowałam w szpitalu, to był jakiś koszmar i cieszę się bardzo że już się skończył. Nie mam zamiaru tu się użalać nad sobą i tak dalej, po prostu teraz już jest lepiej i bardzo się z tego cieszę :) Mam nadzieję że nie będę musiała tam wracać, chociaż nigdy nic nie wiadomo... Przyszłam do szkoły, od razu wysyp sprawdzianów, kartkówek, zadań domowych... Jednym słowem masakra, więcej już tego wszystkiego już chyba nie mogło być. Muszę teraz się trochę więcej pouczyć, bo jestem do tyłu z materiałem i kiepsko to widzę, ale dam radę :) Okej, dziś na tyle, napiszę jak tylko znajdę trochę czasu, pa :*


5 komentarzy:

  1. Do zrobienia tego jajka przyda ci się taka większa foremka do wycinania ciastek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci do do tego nawału pracy w szkole.
    I powodzenia w prowadzeniu bloga! :D
    Będę wpadała częściej. Zapraszam:
    neverisalongtimex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo. :< Biedna. Prowadzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    + świetna ta piosenka. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń