piątek, 12 października 2012

gdyby miało nie być jutra.

Siemanko :* Bardzo się cieszę że jest coraz więcej komentarzy, i że czytacie mojego bloga serio to jest bardzo miłe :) U mnie w sumie w miarę dobrze, coraz bardziej dobija mnie pogoda za oknem... Jest po 18:00, a już się ciemno, jak to mówi moja mama KICHA :D Dzień w szkole bardzo fajny, co prawda zapomniałam całkiem o tym całym dniu nauczyciela, i nie kupiłam nic mojej wychowawczyni :o Ale mam nadzieję że mi wybaczy :P Chłopaki z mojej klasy jak zwykle musieli coś wymyśleć, nie wiem skąd ale wzięli jakiś wielki karton zapakowali do niego tylko malutkiego cukierka i najpierw podarowali ten fantastyczny prezent panu od wf, a potem pani od muzyki :D Wszystko było dla żartów i nikt się nie obraził na szczęście. Pani od geografii zrobili piękne laurki z wyznaniami jak to bardzo ją kochają, hahaha. Ogólnie było bardzo śmiesznie i nawet nam dwie kartkówki podarowali :) Jak widać zmieniłam szablon, wiem że nie jest jakiś świetny ale niestety nie mam talentu do takich rzeczy, zrobiłam go na szybko w programie Photoscape no i raczej zostanie na jakiś czas, myślę że aż taki zły nie jest, co? Mam nadzieję że jutro wybiorę się do Zielonej Góry do galerii, bo nie mam prawie żadnych cieplutkich swetrów i marznę w szkole :P Nie wiem czemu ale ostatnio jakoś nie mam humoru, złapał mnie jakiś jesienny dół czy coś :o No, ale nie ważne, trzeba się cieszyć z tych paru dni wolnych, co nie? <3 Więc życzę wam miłego weekendu i jeszcze raz dzięki za każde odwiedzenie mojego bloga, komentarz czy obserwacje :*
Macie jakąś moją straszną słit focię, nie mam w ogóle zdjęć, postaram się niedługo porobić jakieś fotki, a tymczasem za żadne pęknięcia monitora i inne szkody nie odpowiadam :D
I na koniec macie kilka fajnych zestawów *__*





Pozdrawiam :-*

21 komentarzy:

  1. 2 pierwsze zestawy, swetry cudooo <3 ja musiałam przyjść na galowo na ten dzień -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam swetry i ubrania ze skandynawskimi wzorami <3
    Cudowne :)

    Dziękuję za kom ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda za oknem dobija wszystkich :<
    Ale ty ładna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ;*
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś trzeba przyznać ; )) ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. to pomysłowych masz kolegów !:)
    ładna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak, jesienna depresja w tym roku także o nas nie zapomniała. musimy być dzielni i ją zwyciężymy ;D świetne sweterki! brałabym ;)

    http://aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś, strasznie mi się podobają te legginsy ze skandynawskim wzorem. poluje na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś w końcu upolowałam taki gruby sweter :)
    i nie będę już marznąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham taki styl szczególnie swetry i legginsy we wzory

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te wszystkie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. hey i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No ciemno, no i kicha :D Dobre ^^
    Widzę, że mamy obie po 15 lat ;) Zauważyłaś że jest mało blogerek w naszym wieku?
    Ślicznie wyglądasz :) A te skandynawskie wzory są cudowne !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na szczęście żaden monitor nie pęknął zresztą nie było do tego powodów, bo zdjęcie masz cudowne:)
    Zestawiki też przepiękne i sama chciałabym wszystkie mieć. Pozdrawiam.

    http://pisanesercemidusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże jaka ty śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam takie getry :)
    Zapraszam do mnie : http://julieinspiration.blogspot.com/
    Obserwuję. Mam nadzieję, że też zaobserwujesz mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne zestawy! :)
    zapraszam do mnie :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń